Hanımlar bebeğim 1 aydır falan kakasını 2-3 günde bir çok zor şekilde yapıyor . Megakolon mu nedir ondan mı acaba ya. Doktora bir kere gittim normaldir dedi . Megakolon olan var mı bebeği kakası nasıl ? Kafalılık olunca hiç mi yapamıyor ve ya katı mı oluyor kakasınj