Balyanak3 aselimmmmmmmmm 19 Kasım’da oldum en son ama bende polikistik over de var test aldım negatif randevuda bulaniyorum bulundugum yerde napacam bilmiyorum
ayseli61 Kızlar ben diğer ayda 10 gün geciktim bu ayda hala olmadım . Bel ağrısı kask ağrısı var ama hala olmadım . Stresten kendimi yiyeceğim artık.Test yapmaya da korkuyorum
Tazeannecik35 aselimmmmmmmmm çok şükür ben de oldum gerçekten bu ay herkesin gecikmeli olmuş rahatladım
oykueyluly Vala bende olmadım henüz kasık ağrım var 2 gündür olan yok 3 buçuk aylık kızım var 1 aydır hap kullanmıyorum yan etkileri oldu bıraktım hapı prezervatif geri çekilme ile korunduk ama tırsıyorum belli mi olur
oykueyluly aselimmmmmmmmm aynen adeti bekiyorum spiral için kan tahlili yaptırıp öyle gidecem kadın doğuma da gelen giden yok daha
defnnee aselimmmmmmmmm Bu acaba doğumdan sonra bi düzene girmiyormu benimde şuan aynı şey başıma geldi 6 aylık bebeğim var bu ayla geçen ayda iki gün gecikmişti bu ay 6 gün Hamilelik olacağını düşünmüyorum ama kaçamak felan yok bizdede
aselimmmmmmmmm defnnee benim ki düzelmişti doğumdan sonra hep aynı oluyordum bu ay 2 gün gecikti sadede