Ben 3 ay özel doktora götürdüm , 2 doktor denedim memnun kalmadım , erkiletteki kadın doğum çocuk hastanesine götürüyorum, inanın doktor farketmiyor hepsi uzman doktor zaten çok güzel ilgileniyorlar gidince sizde anlayacaksınız , eda odakıra götürüyordum bailarda sonra randevu denk getiremedim ondan, zeynep erva küçük, merve türkmenden de memnun kaldım,önceden sıra bile almıyorsun hep yer var, çok sakin boş , hemen oraya gidince sıra alıyorum 5-10 dk sonra muayene oluyoruz