Pinrrr Kızlar eşim geceleri öyle bir horluyorki evde traktör varmış gibi kukruyo beraber yatamıyoruz. Bir senedir kızımla salonda uyuyorum çünkü dayanamıyorum yatamiyorum yani ne yaptiysak geçmedi iki defa da ameliyat olmuş hiç sanki daha kötü oldu yatak odasın kapisinj kapatıyorum gece anca o şekilde biraz yatıyoruz çok perisanim ya nolcak böyle
cokbilmismom Pinrrr benimki de horluyor uyku apnesi var muhtemelen hiç baktırdınız mı siz ona. Kilosuda var kulak burun bogaz geniz eti vs yok dedi uyku testine gönderdi ama gitmedi 🤷🏼♀️
melisaaaaaaaaa Pinrrr bir an ben yazdım sandım off öyle bir horluyorki cidden çocuk rahat uyusun diye ayeı yatıyoruz ne zamandır nasıl geçecek bu bilmiyorum
1pankek1cilek Merhaba gebeliğimde horlama problemi yaşadım öyle ki eşim uykumdan uyandırıyordu. Hatta kendi horlamama uyandığım oluyordu. Şimdi geçti tabi ama biz o dönemde burun bandı kullandık. Baya rahat etmiştik. Şu an bunu gülerek yazıyorum ama o dönem ciddi bi problemdi bizim için😅
Aintyourmama Aynısından bir tane de bende var bizde 1 senedir çocuk oldugundan beri ayrı yatıyoruz çok istiyorum eşimle sarılıp uyumayı ama mümkün değil diğer odadan rahatsız oluyorum horlamasından uyku apnesi çıktı bızımkınde ameliyat olması lazım devlet yapmıyormuş özelde 300-400 bin istiyor bizde o paraları veremeyecegimiz için kaldık öyle
Pinrrr Aintyourmama valla sorma bizde sastik kaldık kocamla ayrı gibi yatıyoruz çünkü bebek sesinden korkuyo gece uyaniyo mecbur ayrı yatıyoruz kapısını kapatiyoruk ona rağmen ses gelio
Seher11 Eşimde horluyor 2 seneye yakındır ayrı yatırıyoruz bebekle bizde sorun şu ki ben nefes alış sesine bile uyuyamıyorum . Ses konusunda aşırı hasasım. Kilosu da var zayıfken birlikte yatabiliyorduk. Kilo arttıkça horlama da arttı
moma23 Kızlar olay bizde tam tersi maalesef ben horluyorum ve eşimde çok çabuk uyanıyor bebeğimlede aynı odada yatamıyorum uyanmasın diye emzirdiğim için doktora gidemiyorum, burun bandı işe yarıyor mu gerçekten