Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim emerken süt azalıp göğsüm yumuşadığında sinirlenip bırakıyor ağlıyor kendini geri atıyor. Dolgun olduğunda çok güzel emiyor. Memeyi tam boşaltmadığı için süt üretimi de azalıyor. Var mı bu durumda olan, ne yapabilirim? Çok stres yapıyorum sütüm azalıyor gittikçe 😔