Ahhcanım anneler öpüyorum sizi hepimiz deliricez bu gidişle benim oğlumda vuruyordu dikkatini başka şeylere yönlendirmeye çalıştım. Suan 2 yaşında geçti yapmıyor kendini geride atıyordu taşmış duvarmış sertçe bırakıyordu şükür bitti. Bir kaç gündür ağlayarak uyanıyor ama ne ağlama dün 2 saat sakinleştirmeye çalıştım. Bugün yine ağlamasına uyandım geldim. Anlayacağınız sürekli bölümler zorlaşıyor Allah sabır versin hepimize 🙏