Kızlar oğlum tam 2 yaşında. 1,5- 2 yaş arasında yemek yemiyordu ve hem boy hem kilo olarak gelişimi geriden takip ediyordu biz de maalesef ekrana başvurduk. Sadece yemek yerken çizgi film izliyordu ve ben bunu 5 gün önce bir anda kestim. Daha önce kesmedigime o kadar pişmanım ki.. saniyordum ki oğlum konuşuyor her şeyi normal.. Dili açıldı resmen bu kadar fark edeceğini bilmiyordum hele de 5 günde maasallah diyelim. Sinirliydi kendini yerlere atıyordu öfke nöbeti geçiriyordu şükür bitti bır anda.Sorularınız varsa alabilirim,kitap okuyarak,etkinlik yaparak yemek yiyoruz bu arada. Biraz sabır istiyor ama sonu güzel olacak korkanlar varsa hiç korkmasın değişimini göreceksiniz