Kizlar 1.5 aylik bebegim var bugun 7 gibi kalkti ogleden sonra 4 e kadar hic uyumadi 10 dk 5 dk kestirdi hep emdi herbisey iyi guzel ama aliskin degilim hepb2 saat 1.5 saat uyur acirkirdi. Bugun bole yapti uyudugnda 4.5 5 e geliyodu saat 7 e kadar beklwxm uyansn diye baktm aciktihini hissetmicek mama yapip verdim icti.. yeterki doysunda modundaydim o an. Cunku biz ilk dogdugnda sarilik oldu sonrasnda uzayan sarilik denildi... korktugum o ilk gunler geldi aklima.. biraz uzun yazdm kb kizzlar lutfen akil verin? Acikmamismidr yoksa uykusu oldugu icin tembellik yapti.. ilerleyen saatlerde de aynisi olurmu..