6ay +25 günlük olduk 2 gündür kızım 10 da uyutuyorum yatağına alıyorum. Kalkıyor 2 ye kadar ayakta koyuyorum anakucağına alıyorum bir ağlıyor kıyamet kopuyor eşimle çarşafla salladık 2 dakika da bayıldı neden böyle oldı bu çocuk ya gece sürekli kalkar zaten ama uykuya hemen geçerdi inşallah geçer bu dönem