Littlemansmom sevgi91 pusetsiz kullanılmaz büyük olur bizde pusetiyle birlikte aldık 3 3,5 aylıktı puseti çıkarıp kullandık şimdi kullanmayacaksan gerek yok bence çabuk büyüyorlar
Acemiiiii sevgi91 puseyiyle kullandım. Tam yatmıyor hafif eğik o yüzden bilemedim. Yenidoğanlr çok minik olduğu için belki kemer vs tam sarmayabilir
sevgi91 Beyzazeynep memnun musunuz acaba ana kucağı olmadan sadece arabayı almayı düşünüyorum.o şekilde tam yatış pozisyonunda yenidoğanda kullanılır mı
Beyzazeynep sevgi91 yenidogan kullanamaz buyuk olani malesef bence kucuk anakucagini da alin memnunum beb sorun yasamadik henuz. Ama benim kizim anakucagini cok kisa sure kullandi
elmalikurabiye sevgi91 sadece araba alacaksaniz daha az yer kaplayan baston modeli brisk lx alin yenidoganda da kullaniliyor
sevgi91 Beyzazeynep ana kucağı her marka kullanılır mı acaba bende başka marka anakucağı var ya da siz satmayı düşünür müsünüz ana kucağını
zeytingozler Ben bu arabanin 2.elini ariyorum elinde olup satmak isteyemler yazabilir cok begeniyorum cunku