emr1806 Kızlar sorum başlıkta eşiniz size ayşık ihtiyacını alın diye para veriyormu yada nasıl veriyor?
gulbendoga18 emr1806 Eşim aylık değilde belirli bir miktar bittikçe veriyor. Ayda 3 4 kere verdiği oluyor. Benim pek giderim olmuyor sigara yada kuaför gibi. Hayriyetten ihtiyacım olduğundada veriyor tabii o ayrı
nrfsnykp emr1806 benim eşim aylık 5 bin verir çocuk bezi alış veriş falan hepsini kendi yapar ben istediğimi alırım sadece nereye harcadn diyede sormaz
eses2929 emr1806 benimki bana getirir ve ona lazım oldukça o alır. Ben kendi ailemde böyle bir şey görmediğim için başta afallamıştım ama eşimin babasıda aynı şekilde yapıyormuş o yüzden alıştım. Canıma minnet 😂😂
nilsupandr Şuan çalışmadığım için maaşta 2000 nakit verir bide kredi kartı bendedir ne aldın diye sormaz gerçi ben çok bişey almıyorum artık ama 🤦♀️
sencokbiliyon emr1806 kartları bende. İstediğim gibi kullanırım. Telefonuna şifre gider. Onay kodu. Hiç bir Zaman da sormaz ne aldın diye. Nakit de bırakır eve. Ama bıraktığı gibi kalır. Çünkü nakit hiç kullanmıyorum.
Babyspiderman emr1806 benim eşimde aylık olarak verir. Hatta onun maaşına zam geldikçe benim maaşa da gelir 😂
Tatlican emr1806 Eskiden veriyordu baktimki onun verdigi bana yetmemeye başladı dedim ben ne lazmsa alırım sen ayrica vermeye uğraşma 😂😂Cok para harcayan biri degilim ama kilo aldm kyafetlerim olmuyor biraz üst uste almis oldum
Aklimideliricem Öyle belli bi miktar para vermez ama eksik ne varsa da alırız yani bana şu lazım dersem alır yoksa zaten yok olduğunu bilirim daha sonra isterim 😂
Ciddiyet12 emr1806 çalışan o🥺 kart bende evin bütün ihtiyaçlarını alırım çocukların kendimin o sadece kira ve faturaları ödüyor.
Yusufagahinannesi emr1806 kendi maaşım var ikimizin maaşlarıda ortak hesabımızda birleşiyor isteyen istediğini harcıyor birbirimize çok büyük bi şey almadıkça fikir almak maksadı dışında sormayız