Azalarak bitiyor benim öyle oldu 1 yaşına kadar emdi oğlum sonra bir gecede bıraktı sütte bir yıl içinde bitmişti. Küçük oğlumda da aynısı oldu, şubatta doğdu sağdım hep sütümü 3 aylık emzirmeyi denedim emmediği için zaten sütte azdı zamanla tamamen bitti