Sare_nuhaninannesi_05 anne kartım olmadığı için bilmiyorum ama isimli ve fotoğraflıysa oluyor. Ben hiç tesiste kayıt yaptırmadım onlinede seçenekler vardı direkt kursu seçip ödeme yapmıştım yüzme ve fitnesa gitmiştim. (Onlineda üye olurken kart bilgisi istiyor zaten önce) Kartla basarak giriş yapıyorsunuz zaten. Ama online yapamıyorsanız tesiste kayıt yapıyorlar. (Yaparken birine denk gelmiştim ) Kartınızda yeterli miktar para olsun başka yerden ödeme kabul etmiyorlar başka şekilde