sblkrtt
Rica ederim ne demek..
Şifa olsun bebise 🙏
Bir damla burun deliklerine sıkıyorum gunde 1 kez
Bir cay kaşığı agizdan veriyorum gunde 1 kez
Birde corek otu yağı veriyorum 1 cay kasigi agizdan
21 gün boyunca
21 gun sonunda eger gecmezse rahatsizlik 1 hafta ara verip tekrar veriliyormuş..
Benim sanirim kullanmama gerek kalmayacak
Bi on gün sonra doluyor süremiz..
İnşallah tekrar etmez bu durum..
Aktardan almistim udi ve nane yağını
Corek otu yagida alerjik durumu, burun akintisi icin ve bagisikligi icin veriyorum güçlü antioksidan ozelligine sahip
Siz eger agizdan veriyorsaniz cok az verin derim yarim cay kaşığı kadar
Düşük bir ihtimalde olsa alerji yapabiliyor mus vucudunda kızarıklık vs bilginiz olsun.
İste büyüdükçe bu durum akintilar cok olmaya,
En basit grip bile aylarca devam ederdi..
Acikcasi Antibiyotik kullanmayi sevmem..
Zararlari cok buyuk..
Hasta olmamalari icin verdigim alternatif tip kürler var
Duzenli yapip veriyorum..
Cok şukur iki senedir evime ilac girmez
Üç çocuğumuda ilacsiz büyütüyorum
Hasta bile olmazlar Allah’a şükür
İnşallah sizin bebeginizde düşündüğümüz gibi olmaz..
Rafine sekerlerden cocugunuzu büyüyüncede uzak tutun ozellikle reflu alerji çocuklara etkisi cok daha büyük 😞