rabiab Yaşayan var mı ? Arkadaşlar korkuyorum acılı mı ? Rahmimde plesanta ve pıhtı mevcut doktor kürtajla alınması lazım diyo . Artık doğumdan sonra korkum arttı. Muayene de bile çok acıyor.
seher90 rabiab ben bebeğin kalbi durması sonucu kürtaj olmuştum şu an ki kürtajlar anestezi altında vakum yöntemiyle ağrısız acısız gerçekleşiyor korkmayın Allah’ın izniyle bir şey hissetmezsiniz🌸
BeyzaKeles rabiab çok geçmiş olsun ilk dogumumda bana da dediler o korkudan imza attım yaptırmadım 2. Dogumumda yine kontrolde pıhtı var diye ilaç verdi 1 hafta sonra gel dedi gitmedim
seher90 rabiab yakın zamanda devlette arkadaşım oldu o da aynı şekilde anestezi altında oldu yine yapacak olan doktorunuza bir danışın
birmucize16 BeyzaKeles benimde öyle oldu ilaç kullandım ama gitmedim İnşallah yanlış yapmıyoruzdur gidecek vaktim halim yok 😢
rabiab BeyzaKeles tehlikeli diye biliyorum gidip sizde bir gösterin enfeksiyon falan kaparsınız yada adetiniz çok sancılı geçer
birmucize16 BeyzaKeles benimde aynı yarın sprial için gitmem lazım hem vaktim yok hem psikolojikmen iyi değilim tekrar çatala çıkmak zor geliyor İnşallah bir an önce düzeliriz
BeyzaKeles birmucize16 gerçekten öyle gebelikte akcigerime pıhtı attı 8 gün hastanede kaldım sürekli takip altındayım hastaneden soğudum artık