esma121212 Tabii ☺️ Ben ilk olarak ölçek azalttım mesela 4 ölçek alıyorsa 3 ölçek verdim birkaç gün , daha sonra 2 ölçek verdim zaten açlığından değil alışkanlığından yaptığı için genelde içti uyudu. Sonra 2 kez besleniyorsa gece birinde mama verdim birinde su verdim birkaç gün de böyle gittik daha sonra uyanma sayısı 1 e düştü onda da yine su teklif ettim bazen suyu içip uyudu bazen mama bekledi ama zorlamadım ısrarla mama bekliyorsa verdim derken bir baktım uyanmamaya başladı 2 ay oldu keseli gece uyanmıyor çok nadir uyanırsa su içiyor bazen de geri dalıyor suyu da içmeden 🌸