Kızlar 2 bucuk yaşında oğlum var, 9 aylık ta kızım. hamile olduğumu öğrendim, başta kabullenmedim ama yapacak bişi yok Allah’ın takdiri mecbur bakıcam. şuan 10 haftalık oldu 2 doktor da emzirmeyi kes dedi 3 hafta önce ama kızıma kıyamadım çok aşırı bağlı dün gece sabaha kadar meme agzında uyumuş gündüz aynı şekilde 1 saat vermezsem kıyameti koparıyor. Artık beni çok zorlamaya başladı kesmem lazım sabır taşı deniyecem inşallah işe yarar da sütten kestikten sonra neler vericem bilmiyorum. Bebeğimin ayına yakın olupta emzirmeyi kesen varmı bana bi fikir verin 💕