3 ay 3 günlik bir kızım var normalde 10 dakika uyusun diye ayağımda kucağımda beşiğinde saatlerce sallayıp pış pış sesi kafamın içinde yer edinene kadar uyutmakla ugrasiyodum dün öğleden sonra hastaneye gittik arkadaşım doğum yaptı orda benim bebegimide sevip durdular biraz tatlı bı eşek sıpası olduda swvdirip duruyor kendini 😅 yenidoğan bebeği felan izledi vakit geçirdik ettik akşama kadar hastanedeydim uykusu gelince kısa kısa uykular uyudu yine kucağımda olsun pusette olsun her neyse akşam eve geldim 10 gibi bir saat boyunca ağladı nazar duası okudum sonra YouTube dan açtım yanına koydum ayağımda salladim uyudu 11 buçuk gibi normalde gece en az iki kere kalkan bir bebek bütün gece uyumuş 7 buçukta kalktı sabah şok oldum bugünde gün içinde hep uykuluydu ben uyutmayip vakit geçirmeye çalışırken hep uyumaya çalışıyor ve besigine koyunca hemen uyuyor yani normaldw uyumamasindan sikayetlenirdim hep bugün de uyuyunca bı garipsedim huyu değişti bı günde 😂 kötü bişey yoktur diye ümit ediyorum başınıza geldi mi böyle bişey ya Allah’ıma şükür bugün çok güzel dinlendim doğurdum dogurali kesintisiz bı gece uyudum maşallahh 41 bin defa ama biseyi yoktur dimi çok uyudu diye