elifnurkerim Kizlar aranizda hic1+1 askeri apartta kalan var mi esime kurs cikti 1 yas bebekle 6 ay kalinir mi sizce
uuuuuuu elifnurkerim kalınır bizim burdaki lojman da 1+1 eşyalı başvurduk çıkmadı çıksaydı 2 yaşında oğlum var kalacaktık kalınır yani dert etme bebeğin de küçük zaten anlamaz bir şey
Ogulluana elifnurkerim orduevinde kalmıştık üç ay ama çocuk yoktu o zamanlar çocukla zor olur bence ama geçici süre idare edilebilir
aura_meselesi_bu_sekerim Askeri personel esi olmayip 1+1 dairelerde de kalanlar vardir eminim Kuzenim asker esi degildi 2 yasinda kiziyla 6 aylik gorevlendirme yuzunden 1+1 apartta kaldi
elifnurkerim aura_meselesi_bu_sekerim bizimki henuz emekliyor o yuzden endiseliyim, icinde camasir makinesi vs bulunuyor mu diye soracaktim, tesisi ariyoruz ama cevap veren yok ona gore bilet alacagiz
uuuuuuu elifnurkerim çamaşır makinesi çift kişilik baza çekyat gardırop vardı Bingöl’deyiz doğu görevinde
uuuuuuu elifnurkerim buzdolabı var fırın ocak bulaşık makinesi yok bulasi makinesi yeri var isterse oturan alıp koyuyor genelde set üstü ocak alıp kullanıyor orda kalanlar
uuuuuuu elifnurkerim askeri tesis de ortak alan da var çamaşır makinesi ücretli diye biliyorum tesisin de günlük minimum kalma ücreti var içinde yemek falan çıkmıyor oda da küçük buzdolabı var yanlış anlamışım ben lojmanla tesis farklı kusura bakmayın yanlış yönlendirdim