Kızlar adetim 1 hafta gecikti son iki gündür kahverengi lekelenmem var ama devamı gelmiyor bugün de test aldim yaptım erken gebelik testi negatif çıktı böyle olup da sonradan adet olan var mı yoksa yerleşme kanaması mıdır cok endişeliyim kaset test yaptım o bozuk çıktı yarın kan vericem ama fikirlerinize ihtiyacım var