flanoz bebeğim 2 aylıktı. Bi de kızım var 4 yaşında. Hep tektim hala da tekim o ayrı bebeğim bu arada 5.5 aylık oldu. Bigün arkadaşım geldi. Evim ne olursa olsun pırıl pırıldır. Bebeği sırtıma da bağlar evi bi şekilde tek elimle de temizlerim. Hiç bi kusuru yoktur. Arkadaşıma bazen yemek yapamıyorum zorlanıyorum kahvaltılıkla geçiştiriyoruz demiştim. Ayyyy kendini yetersiz gibi hissetmene neden olmuyum ama 2 çocukla bütün işimi yaptım yemekte yapabiliyodum dedi. Kendini tanımasam tamam dicem. Evi pislik içinde. Bulaşık suyuna yemek dıcek bi tip. Aklına o geldi alttaki yorumdan sonra. Herkesin temizlik ve yemek anlayışı farklıdır. Sen kendini nasıl rahat hissedeceksen öyle davran.