Bstedrmz Bebeğimin gelişimi çok güzel gidiyo kafasını falan tutabiliyo 4 aylık suan ama b12 si düşük çıktı basına gelen annelerimiz var mı ne olabilir bu????
kavlakk Bstedrmz merhaba benim bebeğimde 3 aylık b12 si düşün çıktı biraz korktum sizin süreciniz nasıl geçti değerleri düzeldi mi geliiimine bir etkisi oldu mu
Bstedrmz kavlakk gelişiminde hiç bir problem yok Hersey gayet güzel ilerliyo bazen genetiksel olabiliyomus ilaç başladınız mı