Lütfen yardım edin 18 aylık oğlum bir hafta önce ameliyat oldu ama hala iyileşmedi doktor sondayı çıkarmadı 10 gün kalacak dedi ama pipinin görüntüsü çok kötü her batikon sürüşümde kıyamet kopuyor saatlerce ağlıyor başından böyle bir şey geçen var mı