merhaba kızlar geçen hafta sizinle paylaşmıştım hamile olduğumu maalesef düşükle sonuçlandı bunu neden söylüyorum siz siz olun testte veya kanda hamilelik olduğunu öğrenince en ufak kanamanızda bile mutlaka bir doktorla görüşün ben adet kanamasıdır diye dikkate almadım meğersem 3 haftalık gebeliğim sonlanıyorumuş çok şükür ki kürtaja gerek kalmamış Allah hayırlı zamanda en güzel en sağlıklı şekilde nasip etsin 💐