9 buçuk aylık bebeğim var . Bir dişi çıktı sanırım yanındaki mi patlayacak ne olacaksa o kadar huysuz ki ne yapacağımı şaşırdım artık çocuğumu tanıyamaz hale geldim gündüzleri en azından kendi kendine oyalanırdı artık asla onu da yapmıyor sürekli ağlama modunda geçici bir durumu bu acaba dişi patlayınca geçer mi mahvolmuş haldeyim