Kızlar bebeğimin bugün kan tahlili vardı 10 aylık olmak üzere. Geç verdiğimiz için kanı sonucu alamadık yarın gideceğiz ama ben merak ettim 2 tane değeri yüksek görünce. Anlayan varsa bana birazcık bilgi verebilir mi internette çok korkunç şeyler yazıyor da
