gmzshn Kuzularinanasi valla genelde lc Waikiki özellikle bu kış aldıklarımın hepsi eşortman takımlar bi yıkamada tüylendi. Yoksa elbiseleri falan bende sakladım doğacak olan bebeğime. Böyle hemen yıpranınca üzülüyorum
Kuzularinanasi gmzshn evet lcw biraz oyle .benim kzuenden gelenler hep marka zara hm falan bayagi kaliteli.2 3 cocuk daha buyutur.bi de bilmyrm bnmkiler kiz ,oyle cok ust bas kirlenmiyr da .