yasee01 Beybisii_ saglik ocağına gittim idrar tahlili için idrar tahlili yapmayalım idrarda kan olduğu için kan tahlili yapim perşembe günü kanama geçerse o zaman idrar tahlili yapalım dedi ne alaka anlamadım ama keşke direk hastaneye gitseydim
Beybisii_ yasee01 keşke asıl bence kanama var diye idrar tahlili yapması lazımdı bence hiç bekleme urolojiye git
yasee01 Beybisii_ bugün gittim doktor enfeksiyon var dedi antibiyotik verdi ilac bittikten sonra gel tahlil yapalim dedi ilaci kullanacam bakim inşallah geçer
Mavigokyuzu yasee01 ben de küçükken çok sık idrar yolu enfeksiyonu olurdum kan gelirdi de ordan aklıma geldi. Geçmiş olsun