Kızlar çok güzel komplikasyonsuz bir doğumum oldu her şey çok güzel geçti. Ama eve geldikten bir kaç gün sonra sezaryen dikişimden sızıntı oldu doktora gittiğimde şırıngayla baya bi çekti ve bastırarak boşalttı bir kaç kez bu böyle devam etti doktora gidip geldim sürekli aynı işlemi uyguladı. Doğum yapalı 18 gün oldu hala devam ediyor. Hamilelikte karın yağlandığı için sonradan böyle dikişten o yağlar sızıyor dedi doktor. Bir haftaya geçer dedi henüz geçmedi evde sürekli gazlı bez koyup batikon sürüyoruz. Geldikçe bezi değişin devam böyle dedi. Başına gelen var mı böyle bir durum ? Aynısı anneme olmuş kısa sürede bitmiş. Artık canımı sıkmaya başladı iyileşemiyorum resmen. Lütfen yaşayan ya da böyle bir durumu duyan varsa yardımcı olun… iki gündürde dikişte değil ama üst kısmında şişlik ağrı oluyor artık ciddi anlamda sıkıldım. Başka bir kadın doğum doktoruna sordum oda bitene kadar böyle devam dedi. Duş bile alamıyorum akıntıdan dolayı. Herşey çok güzel geçmişti hemen ayaklandım derken başıma bu çıktı. Yardımcı olurmusunuz böyle bir durum duyduysanız ya da yaşadıysanız ?