esila48 Bu aşı eskiden ilkokulda yapılıyor diye biliyorum yaptıran araştıran var mı Bi yan etki oldu mu?
Kuzularinanasi esila48 pandemi zamani 1.sinifta yapilan asiyi 4yasa aldilar.zaman olarak öne alindi yani.hayir bi zarari yok tabiki de.buyuk kizim 4yasinda oldu asisini