Diş mi ne bu anlamadım. 4.ayda başladı salyası şu an 6,5 aylık zaten belli kaşınıyo çünkü ellerini ağzına sokup sağa sola kafasını çevirip kaşıyo . Tatagil falan veriyorum arada ama uykuları da berbat oldu. Şimdiye kadar bölünmezdi uykusu. Yatırıyorum 15 dk.sonra özellikle gece uykularında ağlayarak ya da aynı yenidoğan gibi moro refleksi gibi ellerini havaya kaldırıp irkilerek uyanıyor. ağlıyor bi de ya da kafasını sağa sola hızlıca defalarca çeviriyo bunu yaparken ya da ağlarken genelde gözleri kapalı. Dişten dolayı bu şekilde yapıyor olabilir mi ya da başka bişey mi anlamadım.Tetagil veriyorum bir süre rahatlıyo iki üç saat kadar sonra yine aynı.Lütfen tecrübelerinizi paylaşın 😥