Feyzamm bütün hayatımı bu çocuğu besleyebilmeye adadım ama olmuyor
O kadar kendimi gördüm ki bu yorumda, benim kızımda öyle. Özellikle bazı dönemler oluyor inanın delirdim sanıyorum iki gün boyunca 1 simit ile durduğunu biliyorum. Hele yaz ayları tamamen işkence. Yesin de aburcubur yesin diyorum onu bile yemiyor, patates kızartması yemez çikolata yemez, insanlar yemesin istiyor ben yesin istiyorum artık. Yesin de onlari yesin yeter ki ama yok. Geçen aylarda kan ilacı kullandık o biraz topladı ama sonrası yine aynı. İnşallah çözüm bulursunuz, oyun terapisi hiç düşündünüz mü? Ben onu düşünüyorum