Kizlar merhaba yigenim 3 yasinda kiz dogdugu zamanda da tuyleri vardi yuzunde sirtinda kollarında, buyudukce dokukur dediler ama simdi 3 yaşında ve artti uzun ve siyah biyiklari var kasinin ortasi tamamen birleşik vucudundakilerde siyaha dondu ve uzadi genetik midir acaba kiz cocugu estetiksel gorunum icin pek iyi durmuyo sagliksal da bir sorun olabilir mi yengem surekli kafaya takiyo okula gittiginde falan dalga gecerler diye bende doktora bi gotur dedim. yasayan var mi yada daha ilerde dökulen falan herhangi bi tedavisi ne bileyim. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi🙏