fatihunal Lumisare benim çocuklar sabah 6 da kalkıyor kahvaltıyı çok erken yapıyoruz o yüzden benim akşam yemeğim en geç 4 de hazır oluyor çok acıkıyoruz 😃
Lumisare fatihunal sabah 7 de uyanıyorum ama bizim küçük hanım sağolsun 3-4 gibi anca kahvaltı yapabiliyorum o yüzden geç yesemde sıkıntı olmuyor 😂
Lumisare fatihunal midem bulanıyor açlıktan ama tek kolla yapamıyorum 😂😂 minik hanım sağolsun yaka iğnem
Balkizlarim Lumisare herkesin düzeni farklı canim isterseniz yaparsınız sizde 😇😍😍 estağfirullah çok teşekkür ederim 🥰
hira0502 Lumisare enginarı konserve mi kullanıyorsunuz acaba hiç yemedim denemek istiyorum ama sadece konservesi var yaşadığım yerde😇