goldengate bebeğimin kafası koltuk altımda kalıyor, kolumu da eşim ve bebeğim arasına atıyorum eşim dönerse hissediyorum tutuyorum onu hemen. Ben de eşim de yatakta çok deli yatmıyoruz açıkçası, nasıl yatarsak öyle kalkarız hatta. O yüzden aşırı sorun olmuyor. Doğduğu günden beri yanımda yatıyor. O varken çok sırt üstü yatmak mümkün olmuyor, belim ağrırsa beşiğine atıyorum birkaç saatliğine, zaten farkedip kalkıyor hemen