Kizlar erkek bebegim slepy 1 numara kullanıyorum 5 kilo ama 1 haftadır karnına cis çıkıyor bacağına cis çıkıyor sürekli ıslak hasta olmasın diye sürekli değiştiriyorum ne çamaşır dayanıyor neyi yanlış yapıyorum 2 numara bezi de denedim onda da cis çıkıyor bide sürekli değişiyor ıslak ıslak beklemiyorum bile,pipisini de aşağıya koyuyorum neden sürekli bacağı karnı ıslanır ki