Benimde oğlum 7 yaşına girecek 2 yıldır çekiyoruz bizde , kışın başlıyor , alerjik bı çocuk ve nefes alamıyor hepsi birleşince , 3 hafta sonra ameliyatimiz var bademcik alincak , geniz eti kazinacak biraz , dün doktordaydik dediğini yazayım size , 3 şekilde ameliyat gerekli , kulaklarında sorun olmaya başladıysa , bu acildir işitme kaybına yol açar , geniz eti tamamen kapandiysa ki nefes alamaz buda beynine zarar verir , çene yapisini bozar , ve sık enfeksiyon oluyorsa 5 den fazlaysa yani ameliyat olur dedi bizde 2 si yoktu ama kış geldi mi bitene kadar hasta boğaz enfeksiyonu sürekli antibiyotik alerji ile birleşince nefes alamama tıkanma oldu hep o yüzden biz ameliyata onay verdik , geçen yaz denize götürdük kışın yine aynı oldu küçülme yapmiyor anlık rahatlatiyoe sadece , paketli gıda süt ürünü diyeti yaptırdım faydası olmuyor pek , bitkisel macun ve yağ kullandım aylık olarak rahatlatıp başa sardı , yani denemek isterseniz çocuğunuza bağlı herşeyi deneyip son çare ameliyat diyebilirsiniz , bazen de ameliyat kaçınılmaz oluyor bı kaç doktordan görüş alabilirsiniz . Baya uzun oldu , gecmis olsun 🙂