Canım anneler dogum yapalı 3 ay 9 gun oldu ilk 3 hafta gayet iyi gibydim aşırı gazli ve 7/24 uyumayan kolik bir bebegime ragmen , fakat 2 aydır cok asiri halsizim bazen yerimden kalkıp bebegi beşiğinden alamayacak kadar halsiz.Bu süreç aslinda bağırsak spazmi ve panik atakla başladı bu rahatsızlıklarım su an vok iyi ama ben hala aşırı halsizim .kimisi sezaryan olanlarda olur diyor, kimisi kansızlıktan diyor bilemiyorum bir tek bende mi var bu halsizlik? Cevap verirseniz cok mutlu olurum 😘