Merhaba güzel anneler 3 aylık oğlum var.Sütüm çok yok ama yinede günde 2 3 beslenmeyi anne sütüyle alıyor.2 aylıkken ilk reglimi oldum.Şuan 31. günüm hala hasta olmadım.Bu şekilde düzensizlik yaşayan var mı ?Hamile olmam için bir şüphem yok ama yinede stres oluyorum.