derya0692 Kızlar dogu görevi için soruyorum. Hangi şehir daha avantajlı olur memur için. Sosyal imkanlar, eğitim,kira vs. Siz olsanız hangisini tercih edersiniz
mirahmet derya0692 antebi bilmiyorum ben Diyarbakır da oturuyorum sosyal olarak güzel bi yer büyük şehir tabi okul bilemem kiralar da semtlere göre değişiyor her ilde olduğu gibi
mirgulak derya0692 yani Diyarbakır’ın neresinde çıkacağı önemli merkez mi yoksa ilçeler mi ilçeler daha uygun kira olarak minimum 10 bin falan merkez pahalı araba varsa gezilicek yer çok var Mardin vs yakın baya eğitim falan daha iyidir bence büyük şehirlere göre
tombikbebe derya0692 Antepte yaşıyorum 5 yıldır. Burada aradığınız her türlü imkan var. İmkan bakımından Diyarbakırdan daha gelişmiştir. Biraz pahalı bir şehir ama istediğiniz her şeyi bulup yapabilirsiniz. Daha sakin bir hayatım var diyorsanız diyarbakır da güzel bir şehir
YumukluSucurtaa derya0692 Diyarbakır’da arkadaşım var kiralar pahalı gezilecek yerler çok yok demişti
Fatmadmrr derya0692 gaziantep park bahçe ailecek oturma alanları çok güzel. Tiyatro etkinlik vs de oluyor. sağlık konusunda da ben memnundum. Eğitimi güzel diyorlar ama kendim tecrübe etmedim. Eksi yanları kiralar çok pahalı, uygun olan yerler vardır tabi ama ortalama nezih yer derseniz çok uygun değil gerçi neresi uygun kaldı ki. Ayrıca yeme içme yerleri de pahalı olan bir şehir. Diyarbakır’a sadece günübirlik gitmiştim o nedenle o konuda yorum yapamayacağım
Fatmadmrr Fatmadmrr ama tekrar doğu görevi yapacak olsam Antep’i tercih ederdim imkanları çok iyi gerçekten
dmtsmnmrlp Doğu görevini mardinde geçirmiş biri olarak hep diyarbakıra hayranlıkla bakardım yaşamadım ama güzel bir şehir olduğunu düşünüyorum 😍