Kızlar merhaba. Oğlum 17 aylık oldu gece birkez kalkıp mama içiyor. Ama sabaha heryer çiş olarak uyanıyoruz. Gece beslenmesini kesmenin vakti geldi geçiyor gibi düşünüyorum artık. Ama nasıl kesmem konusunda bir fikrim yok bana yardımcı olurmuşsunuz ?