2balkiz Merhaba 1 haftadır göğüslerimde aynı hamilelik ve adet öncesi dönemdeki gibi hassasiyet var. Hamile değilim zaten ilişki yumurtlama döneminde olmamıştı, adetim de yeni bitti sayılır. Neden olabilir? Başına gelen var mı?
gmzshn Takip et hep devam mı edecek geçecek mi ? Belki zararsız olan fibrokisler olabilir emzirmeden sonra bazen oluyor bende kızım emmedi diye olmuş sütler içinde kalınca. Sonra boyun düzleşmem varmış o sırtıma ağrı yaptı sırt ağrım göğüslerime ağrı yaptı dolaylı yoldan hep ağrıyorlar hassasiyet var :(
Alparslannnm @gmzshn merhaba. Bende de aynı durum boyun fıtığı var ve koltuk altı göğüs bölgesinde geçmeyen ağrılar oluyor bunun icin genel cerrahiye gittim muayeneye ama kas ağrısı olduğunu söyledi. Suan da fena göğüs hassasiyetim var acaba kafama cok taktığım icin psikolojik mi bilemedim
Alparslannnm @gmzshn elle muayene etti temiz dedi ama istersen usg çektir dedi sıra yok ultrason icin de
gmzshn Alparslannnm usg çektirmeniz lazım elle kesin sonuç veremez bi çözüm bulup usg çektirin özelde falan. Benim zararsız olan fibrokistler var o ağrı yapıyor elle muayene etti birşey yok dedi ama usg ile ortaya cıktı
gmzshn Alparslannnm her kadının zaten senede 1 kontrol ettirmesi gerekiyor. Ben emziremedin sütler göğüslerimde kurudu o yüzden olmuş olabilir sebebi nedir bilmiyorum ama çoğu kadında olan birşey. Reflünüz varsa oda gaz ağrısı yapar iyice araştırıp bulmanız gerekir sebebi