Oglum 10bucuk aylik 8300 gram doktor alt sinirda oldugu icin raporlu mama baslatti .. gunde 2 kere bebegim anne sutu almiyor formul sut ve ek gida aliyor bunun yani sira raporlu mamayida gunde 2 kre vericem formu sutu bile zar zor bi sbh bi aksm icriom ek gda zar zor ydriorm .. bu durumda olan anneler var mi sizn beslenme programiniz nasl acaba