Mervee12 annem de oluyor ama adı ne bilmiyorum. Aç tok fark etmiyor genelde tok gidiyor ama ayda 1 defa yaptırıyor. Değerlerinde de güzel yükselme oldu, annemin aşırı düşüktü doktoru vücudunda b 12 emiliminin bittiğini ömür boyu iğne yaptırması gerektiğini söylemişti.