Demett_k Kızımın saçında egzama var arkadaşlar. Hatta doktor egzama ve sedef karışımı bişey dedi. Verdiği ilaçları kullanınca geçiyo fakat sonra tekrar ediyo. Yaşayan varmı buna bir çözüm