5.5 yaş var benimkilerin arasında şu an küçük 4 aylık büyük 6 yaşına girmek üzere . Benim için mükemmel bir aralık oldu. Büyük kızım her şeyi anlıyor söz dinliyor öz bakımını yapıyor ve en önemlisi okula gidiyor. Tabikide kıskançlık yapıyor ama süreci idare etmesi bizim açımızdan kolay oldu. Herkese tavsiye ediyorum. Bence en az 4 yaş olmalı.