Merhaba 20 aylık kızım var. Büyüdükçe memeye çok bağlı olmaya başladı. Geceyi kestik zor da olsa. Ama gündüz de sırf meme yüzünden hiçbir şey yemiyor. Açıklığında yemek istemesi gerekirken meme diye ağlamaya başlıyor. Bana lütfen güzel bir öneri verecek olan var mı? Kesmeyi düşünüyorum artık. Ne yapabilirim nasil yapabilirim ?