Kızlar fikrinize ihtiyacım var.büyük oğlumun doğum gününde magnet yaptırmıştım çok hoşuma gitti.Şimdi küçük oğluma başka sayfadan yaptırdım Magnet iyi gibi ama resim beyaz gibi olmuş hiç içime sinmedi sanki bu çocuğuma kötü Magnet yaptırmışım gibi. bide 30 tane yaptırmıştım.Acaba tekrardan diğer beğendiğim sayfaya bi 20 tane filan yaptırsammı acaba dedim.Bu sefer diğerlerini ne yapcam kafam çok karışık bi fikir verin.