Evinde ekran olmayan anneler misafirliğe gidince ne yapıyorsunuz? Ya da gittiğiniz yerde telefon ile oynayan çocuklar varsa nasıl müdahale ediyorsunuz? Evimizde ekran sıfır çok rahatız ama bir yere gidince çocukların elinde telefon ya da açık televizyon muhakkak oluyor. Çocuğum kısa bir süre de olsa izlemiş oluyor. Ben evde o kadar dikkat ederken başka yerde maruz kalınca üzülüyorum. Ama gitmeyeyim desemde ben aşırı bunalıp sıkılıyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz?