Kızlar bebeğim 50 günlük dün akşam 20 de başladı ağlamaya sabaha kadar ağladı gece gittik acile bişey yok dediler sabahta çocuk doktoruna götürdük muayene etti gazı falan yok genel durumu iyi dedi . Neden sabaha kadar sanki bir yeri kırılmışcasına ağladı sizce